Zaloguj się

Regulamin

Regulamin portalu GLAMIO
I.
DEFINICJE

  • Portal – serwis GLAMIO pod adresem www.GLAMIO.pl.
  • Właściciel – osoba oferująca swoje usługi w ramach prowadzonej działalności, lub usług jako osoba prywatna nieprowadząca działalności gospodarczej za pośrednictwem portalu GLAMIO.pl.
  • Klient – osoba rezerwująca termin wykonania wybranej usługi, oferowanej przez Właściciela, za pośrednictwem Portalu GLAMIO.pl.
  • Usługa – wszystkie usługi z zakresu: dietetyki, fryzjerstwa, kosmetologii, kosmetyki, makijażu, manicure, masażu, medycyny estetycznej, modelowania sylwetki, opalania, pedicure, podologii, stylizacji, spa, depilacji, oraz zabiegów świadczących mobilnie oferowanych przez Właściciela za pośrednictwem Portalu GLAMIO.pl i będąca przedmiotem rezerwacji przez Klienta.
  • Konto – panel przyznany indywidualnie Właścicielowi lub Klientowi umożliwiający korzystanie z portalu GLAMIO i monitorowanie rezerwacji oferowanych przez niego usług.
  • Rezerwacja – oznacza wypełnienie przez Klienta formularza rezerwacyjnego przez podanie wskazanych w formularzu danych osobowych i przesłanie ich Właścicielowi. Po dokonaniu rezerwacji przez Klienta on-line za pomocą formularza przedstawionego na Portalu, Przedsiębiorca otrzymuje od serwisu wiadomość e-mail z terminem i potwierdzeniem rezerwacji oferowanej usługi.
  • Panel Administracyjny – indywidualny system zarządzania kalendarzem rezerwacji, statystykami, wiadomościami prywatnymi, opiniami udostępniony Właścicielowi jak i Klientowi po dokonaniu rejestracji na portalu.
  • Wiadomość prywatna – możliwość korespondencji między Klientem a Właścicielem wewnątrz Portalu.
  • Kandydat– użytkownik zarejestrowany na Portalu z statusem konta “Kandydat” posiadający dostęp do funkcjonalności “Panelu Kandydata” umożliwiający mu uczestnictwo w procesie rekrutacji w zakładce “Oferty Pracy”.
  • Pracodawca – użytkownik zarejestrowany na Portalu z statusem konta “Pracodawca” posiadający dostęp do funkcjonalności “Panelu Pracodawca” umożliwiający mu umieszczanie ofert pracy, oraz prowadzenie rekrutacji.
  • Panel Kandydata– system na portalu pozwalająca Kandydatowi na uzupełnienie swojego profilu o takie dane jak: Imię, Nazwisko, dane kontaktowe, doświadczenie, wykształcenie. Przeglądanie swoich danych, tworzenie CV, aplikowanie w zakładce “Oferty Pracy”, umożliwiająca przeglądanie aktualnych procesów aplikacji, oraz podgląd statystyk.
  • Panel Pracodawcy – aplikacja na portalu pozwalająca Pracodawcy na publikowanie ofert pracy, zarządzanie zgłoszeniami, podgląd statystyk ofert, kontakt z Pracownikiem.

II.
POSTANOWIENIA OGÓLNE

  • Regulamin określa zasady korzystania z Portalu przez Klientów, Właścicieli, Kandydatów oraz Pracodawców.
  • Przystępując do korzystania z Portalu, Klient, Właściciel, Kandydat oraz Pracodawca potwierdzają pełną akceptację niniejszego regulaminu.
  • Korzystanie z Portalu przez Klienta oraz rezerwowanie usług oferowanych przez Właścicieli jest dla Klienta bezpłatne. Portal nie pobiera żadnych prowizji ani opłat za dokonanie rezerwacji lub realizacji usługi.
  • Korzystanie z Portalu przez Kandydata oraz branie udziału w rekrutacji oferowanych przez Pracodawców jest dla Kandydata całkowicie bezpłatne. Portal nie pobiera żadnych prowizji ani opłat za uczestnictwo w rekrutacji.
  • Korzystanie z Portalu przez Właściciela jest bezpłatne, z opcją dobrowolnego zakupu płatnych dodatków, promocji oraz wyróżnień, o których mowa w punkcie IX poniżej.
  • Korzystanie z Portalu przez Pracodawcę jest bezpłatne.

III.
PRAWA I OBOWIĄZKI KLIENTA

  • Jedynie Klient jest uprawnionym do wprowadzania/ edytowania wszystkich swoich danych znajdujących się na portalu zarówno w trakcie procesu rejestracji konta oraz rezerwacji Usługi, a także dalszego korzystania z portalu.
  • Klient ma prawo do bezpłatnej pomocy technicznej ze strony Portalu, która jest świadczona drogą mailową pod adresem kontakt@glamio.pl lub telefonicznie pod numerem 22 266 28 09 od poniedziałku do piątku w godzinach od 9.00 do 16.00.
  • Klient ma obowiązek podania wyłącznie prawdziwych informacji dotyczących danych znajdujący się na portalu, podczas rejestracji konta lub rezerwacji Usługi, a także dalszego korzystania z konta, przy czym Klient ponosi odpowiedzialność za ewentualne nieprawidłowe dane dotyczące swoje osoby.
  • Klienci Portalu GLAMIO.pl, podczas wyszukiwania wybierając miasto, rodzaj Usługi zostaną zapoznani z ofertami Usług proponowanych przez Właściciela w wybranym zakresie wyszukiwania.
  • Klient może dokonać rezerwacji Usługi on-line poprzez formularz dostępny na Portalu lub telefonicznie, e-mailem w przypadku, gdy Właściciel danej Usługi udostępni na portalu telefon i adres e-mail do kontaktu.
  • Klient ma możliwość bezpłatnego anulowania rezerwacji Usługi lub zmiany jej terminu, korzystając z opcji w swoim panelu lub kontaktując się telefonicznie, e-mail z Właścicielem jeśli takie dane zostały przez niego udostępnione.

IV.
PRAWA I OBOWIĄZKI WŁAŚCICIELA

  • Właściciel usługi musi podawać prawidłowe dane kontaktowe oraz dodawać oferty usług zgodne z rzeczywistym stanem, oraz możliwych do wykonania, zgodnie z swoja wiedzą i doświadczeniem.
  • W przypadku rezerwacji usługi przez Klienta on-line za pomocą formularza na Portalu, Właściciel jest informowany o rezerwacji poprzez e-mail wysyłany przez portal na adres e-mail podany podczas rejestracji konta.
  • Właściciel może monitorować stan rezerwacji swoich usług, korzystając z kalendarza rezerwacji udostępnionego w panelu administracyjnym swojego konta.
  • Właściciel zobowiązuje się podać dostępne terminy oferowanych usług oraz potwierdzić, że zarezerwowany przez Klienta termin jest wolny, a usługa zostanie zrealizowana.
  • Po potwierdzeniu dostępności terminu zarezerwowanego przez Klienta on-line, Właściciel zobowiązuje się przyjąć Klienta w wybranym terminie który został zarezerwowany za pośrednictwem Portalu GLAMIO.pl.
  • W przypadku, gdy Właściciel nie może zrealizować zarezerwowanej usługi, musi telefonicznie skontaktować się z Klientem, którego numer telefonu widnieje w formularzu, i zaproponować inny termin wykonania usługi.
  • Właściciel podaje na Portalu koszty oferowanych usług i wykonuje je w cenie nie wyższej niż ta wskazana na Portalu.

V.
PRAWA I OBOWIĄZKI PORTALU

  • Portal zobowiązuje się, przy zachowaniu należytej staranności, do zapewnienia dostępu do panelu administracyjnego i jego prawidłowego działania.
  • Portal umożliwia zamieszczenie oferty Właściciela na stronie GLAMIO.pl oraz rezerwację proponowanych usług on-line.
  • Portal ma prawo przeprowadzać aktualizacje serwisu oraz infrastruktury technologicznej wykorzystywanej do rezerwacji usług, co może wiązać się z czasowym ograniczeniem dostępu do Portalu oraz panelu administracyjnego.
  • Portal tworzy dla Właściciela indywidualne konto oraz kalendarz rezerwacji. Aby kalendarz rezerwacji był dostępny i działała poprawie Właściciel musi uruchomić dodatkowy moduł, oraz wypełnić wszystkie możliwe godziny.
  • Portal powiadamia Właściciela o dokonanej rezerwacji jego usługi on-line za pomocą wiadomości e-mail oraz udostępnia taką informację w Panelu Administracyjnym.
  • Portal stosuje środki bezpieczeństwa, zarówno organizacyjne, jak i techniczne, oraz przestrzega przepisów dotyczących ochrony danych osobowych, udostępniając dane tylko uprawnionym podmiotom zgodnie z obowiązującym prawem.
  • Portal nie ponosi odpowiedzialności za nieprawidłowe działanie serwisu z przyczyn niezależnych od niego.
  • Portal daje możliwość korespondencji wewnętrznej “Wiadomości prywatnej” między Klientem a Właścicielem, bez możliwości wglądu w treść korespondencji.

VI.
OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH

  1. Właściciel wyraża zgodę na przetwarzanie danych osobowych podanych przy rejestracji Konta w celu rezerwacji jego Usług.
  2. Portal zobowiązuje się do nieudostępniania danych Klientów i Właścicieli innym podmiotom, z wyjątkiem tych wskazanych w niniejszym regulaminie.
  3. Portal ma prawo publikować nazwę Właściciela, adres jego strony internetowej, wszystkich danych kontaktowych podanych dobrowolnie oraz logo na swojej platformie.
  4. Dane zgromadzone na portalu w związku z realizacją Usługi są poufne i nie będą ujawniane osobom trzecim ani wykorzystywane przez Portal do celów innych niż rezerwacja Usługi.
  5. Administratorem danych osobowych Klientów i Właścicieli jest Portal. Portal ma prawo powierzyć przetwarzanie danych osobom trzecim, z zachowaniem wymogów określonych w Ustawie o ochronie danych osobowych (ustawa z dnia 29 sierpnia 1997 r., tekst jednolity: Dz. U. 2002 r. Nr 101 poz. 926 z późn. zm.), przy zapewnieniu Klientom i Właścicielom prawa do wglądu w swoje dane.
  6. Wszelkie dane osobowe przekazane Portalowi w celu rejestracji będą wykorzystywane przez Portal wyłącznie zgodnie z zasadami określonymi w ustawie z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz.U. 2002 r. Nr 144, poz. 1204 z późn. zm., zwanej dalej „ustawą o usługach elektronicznych”).

VII.
ODPOWIEDZIALNOŚĆ

  • Portal nie ponosi odpowiedzialności za przerwy lub utrudnienia w korzystaniu z Usługi, jeśli wystąpią:
    • okoliczności niezależne od Portalu.
  • Konieczność przeprowadzenia napraw, modyfikacji lub konserwacji sprzętu albo oprogramowania wykorzystywanego do świadczenia Usługi.
  • Szkody spowodowane przez programy należące do osób trzecich lub Klienta, w tym wirusy komputerowe.
  • Portal nie odpowiada za szkody poniesione przez Klienta w wyniku nieprawidłowego działania serwerów, na których znajduje się Portal. Oraz w przypadkach, gdzie wyłączenie odpowiedzialności Portalu jest dopuszczalne na mocy ustawy o Usługach Elektronicznych.
  • Właściciel zobowiązuje się pokryć wszelkie szkody wynikające z działań lub zaniechań sprzecznych z prawem, Regulaminem lub dobrym zwyczajem. Obejmuje to zwolnienie Portalu z wszelkich roszczeń osób trzecich, zwrot wszelkich kosztów poniesionych przez Serwis lub inne poszkodowane osoby w związku z działaniem Właściciela. Oraz zwrot kosztów związanych z dochodzeniem odszkodowań przez Portal lub inne poszkodowane osoby.

VIII.
PRAWA AUTORSKIE I OCHRONA DANYCH

  • Wszystkie materiały dostępne i udostępniane na Portalu oraz sposób ich prezentacji są chronione. Zgodnie z ustawą z dnia 4 lutego 1994 r. o Prawie autorskim i prawach pokrewnych (tekst jednolity: Dz. U. 2006 r. Nr 90, poz. 631 z późn. zm.) i przysługują wyłącznie Usługodawcy lub jego licencjodawcom, chyba że z treści lub okoliczności wynika inaczej.
  • Wszelkie wykorzystanie, korzystanie, rozpowszechnianie lub kopiowanie materiałów wymienionych w punkcie 1 wymaga pisemnej zgody Serwisu.

IX.
PŁATNE PAKIETY

  • Opłata za pakiet ” Oferta wyróżniona i polecana” jest opłatą jednorazową na rok z góry.
  • Pakiet obejmuje dodatkowo w odróżnieniu od pakietu bezpłatnego:
    – Dodanie 3 oddzielnych ofert.
    – Dodatkowe zdjęcia w galerii ( łącznie 29 zdjęć)
    – Opcja “Oferta zweryfikowana” Polegająca na kontakcie z salonem w celu weryfikacji aktualności usług, faktycznego istnienia salonu. Weryfikacji podanych danych w ogólnodostępnych bazach.
    – Możliwość dodania plików video do oferty.
    – Oferta wyróżniona na stronie głównej, oraz widoczna na pierwszych pozycjach na stronie kategorii usługi.
  • Po realizacji zamówienia pakiet jest aktywny po weryfikacji.
  • W przypadku anulowania pakietu lub rezygnacji środki nie zostaną zwrócone.

X.
OFERTY PRACY

1. Moje CV i Panel Pracownika

  • W ramach Konta na portalu GLAMIO, w zakładce Profil Kandydata- Sekcja
    CV każdy Użytkownik może dodać dokument zawierający jego CV.
  • Do Konta można dodać wyłącznie dokument CV w formacie .jpeg .jpg .pdf.
  • Do Konta Kandydata może być przypisany wyłącznie jeden dokument CV.
  • Treść dokumentu CV dostarcza Kandydat, który odpowiada również za jego zawartość, w szczególności za prawidłowość oraz legalność zawartych w nim danych.
  • Portal GLAMIO nie przetwarza danych osobowych, dokumentów CV w innym celu, niż przekazanie ich Pracodawcy w procesie rekrutacji.
  • W ramach Konta na Portalu GLAMIO w zakładce “Oferty Pracy”, każdy Użytkownik może ponadto uzupełnić Profil Kandydata, tj. podać swoje dane osobowe takie jak imię i nazwisko, dane kontaktowe, oczekiwane wynagrodzenie oraz umiejętności i zainteresowania. Profil kandydata może być w każdej chwili edytowany..
  • Po wypełnieniu Profilu Kandydata Użytkownik ma możliwość Aplikowania w zakładce „Oferty Pracy”.

2. Odpowiadanie na Oferty Pracy

  • Użytkownik może skontaktować się z Pracodawcą i pozostawić swoje dane w odpowiedzi na Ofertę Pracy przez Portal GLAMIO za pomocą przycisku “Aplikuj” lub skontaktować się z Pracodawcą:
    1. drogą elektroniczną jeśli Pracodawca podał swój adres e-mail w ogłoszeniu
    2. telefonicznie jeśli Pracodawca podał swój nr telefonu w ogłoszeniu..
  • Użytkownik może ponadto skontaktować się z Pracodawcą, w tym przesłać mu dokument CV, poprzez e-mail lub formularz udostępniony w ramach Serwisu i Konta, pod warunkiem, że Pracodawca nie wyłączył takiej opcji.
  • Pracodawca odpowiada za przebieg kontaktu oraz procesu rekrutacyjnego między Pracodawcą a Kandydatem. W szczególności odpowiada on za działanie zewnętrznych stron, serwisów i aplikacji Pracodawcy, do których Użytkownik zostanie odesłany.
  • W zależności od udostępnionych w Serwisie funkcjonalności w procesie wysyłania aplikacji, dokument CV Kandydata, może zostać automatycznie dołączony do wysyłanej przez niego aplikacji, co każdorazowo wynikać będzie z formularza wysyłki aplikacji w Serwisie.
  • Podanie danych osobowych jest konieczne do skorzystania z usługi odpowiadania na Ogłoszenia w zakładce “Oferty Pracy”.
  • Jeśli Użytkownik skorzysta z usługi udostępnienia danych lub dokumentu CV w ramach odpowiedzi na Ogłoszenie Pracodawcy za pośrednictwem Portalu, jak również jeśli będzie kontynuował korespondencję z Pracodawcą dotyczącą jego zgłoszenia rekrutacyjnego w ramach Konta, System będzie utrzymywał taką korespondencję na Koncie danego Pracodawcy i Kandydata. Od momentu przekazania danych osobowych Pracodawcy, w sytuacjach określonych przepisami o ochronie danych osobowych, staje się on ponadto odrębnym od Portalu administratorem tych danych osobowych na cele rekrutacji i ewentualnie na inne cele wyznaczone zgodnie z prawem przez Pracodawcę.

3. Dodawanie Ogłoszeń w zakładce „Oferty Pracy”

  • O treści Ogłoszenia w zakładce “Oferty Pracy” decyduje Pracodawca, przy czym Pracodawca powinien uwzględnić we własnym zakresie konieczność ewentualnego dodania do ogłoszenia treści wymaganych przez powszechnie obowiązujące przepisy prawa, w tym przepisy Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) jako administrator danych potencjalnych Kandydatów, którzy zdecydują się z nim skontaktować.
  • Umieszczając w Ogłoszeniu dane osobowe osób trzecich (np. w zakresie wskazania osoby kontaktowej dla Ogłoszenia bądź uatrakcyjnienia Ogłoszenia), Pracodawca potwierdza, że legitymuje się odpowiednią podstawą prawną do przekazania takich danych osobowych Portalowi GLAMIO oraz zobowiązany jest do poinformowania podmiotu tych danych, iż Portal GLAMIO przetwarza te dane w ramach Ogłoszenia, w szczególności w zakresie archiwizacji Ogłoszeń, zgodnie z Regulaminem Portalu GLAMIO.
  • Kandydat może skontaktować się z Pracodawcą, w tym pozostawić mu swoje dane osobowe i dokument CV w odpowiedzi na Ogłoszenie.
  • Pracodawca zobowiązany jest zapewnić zgodność procesu rekrutacyjnego z powszechnie obowiązującym prawem we własnym zakresie. Pracodawca przyjmuje do wiadomości, że Portal GLAMIO nie odpowiada za przebieg kontaktu oraz procesu rekrutacyjnego między Pracodawcą a Pracownikiem, w szczególności Portal GLAMIO nie odpowiada za działania zewnętrznych stron, serwisów i aplikacji Pracodawcy, do których Użytkownik zostanie odesłany.

4. Zakładka dedykowana Pracodawcom

  • Na Koncie Użytkownika udostępniana jest zakładka dedykowana Pracodawcom, w ramach której udostępniane są funkcjonalności służące zarządzaniu procesami rekrutacyjnymi w ramach Serwisu, takie jak:
    1. zarządzanie aktywnymi oraz nieaktywnymi Ogłoszeniami opublikowanymi przez Pracodawcę w zakładce „Oferty Pracy”;
    2. zarządzanie Aplikacjami nadesłanymi przez Kandydatów poprzez Serwis;
    3. zarządzanie kontaktem z Kandydatem.
  • Skorzystanie z opisanych wyżej funkcjonalności umieszczonych w panelu dla Pracodawcy jest bezpłatne jednak wymaga posiadania Konta.
  • W ramach funkcjonalności Użytkownik ma dostęp do odpowiedzi Kandydatów nadesłanych poprzez System. Aplikacje te segregowane są automatycznie w momencie nadesłania przez Kandydata jako aplikacje nowe. Pracodawca może następnie przypisać im inny status, w tym m.in. określając czy dana Aplikacja została odrzucona lub wybrana do kontaktu. Kandydat jest każdorazowo informowany o zmianie statusu jego Aplikacji (tj. przypisaniu jej odpowiedniego statusu) po stronie Pracodawcy.
  • Funkcjonalność umożliwia prowadzenie korespondencji z Kandydatem, który wysłał daną Aplikację jak również uzyskanie dostępu do Profilu kandydata, jeśli dany Kandydat skorzystał z usługi „Moje CV” Odnośnik do treści Profilu kandydata jest aktywny wyłącznie poprzez Konto, na które został przesłany oraz wyłącznie przez okres w jakim Kandydat ma włączoną opcję udostępniania swoich danych zawartych w Profilu kandydata. Odnośnik nadto prowadzi wyłącznie do aktualnego na daną chwilę Profilu Kandydata.
  • Od momentu przekazania danych osobowych przez Kandydata, Pracodawca w sytuacjach określonych przepisami o ochronie danych osobowych staje się ponadto odrębnym od Portalu GLAMIO administratorem tych danych osobowych na cele rekrutacji i ewentualnie na inne cele wyznaczone zgodnie z prawem przez Pracodawcę.

XI.
REKLAMACJE

  • Właściciel i Klient mają prawo zgłaszać reklamacje dotyczące korzystania z Serwisu w dowolnym momencie.
  • Reklamacje należy przesyłać drogą elektroniczną na adres kontakt@glamio.pl.
  • Reklamacja powinna zawierać informacje umożliwiające identyfikację Właściciela lub Klienta, w tym zarejestrowany w Serwisie adres e-mail oraz numer telefonu.
  • GLAMIO.pl ma 14 dni na rozpatrzenie reklamacji i udzielenie odpowiedzi. W przypadku niewystarczających danych, termin ten biegnie od momentu ich dostarczenia przez Właściciela lub Klienta.
  • Odpowiedź na reklamację zostanie wysłana na podany adres e-mail Właściciela lub Klienta, który zgłosił reklamację.

XII.
POSTANOWIENIA KOŃCOWE

  • Korzystanie z Portalu podlega prawu polskiemu.
  • Serwis zastrzega sobie prawo do wprowadzania zmian w Portalu, w tym w jego funkcjonalności i wyglądzie. Serwis zastrzega również prawo do zakończenia działania Portalu oraz do zmiany Regulaminu, które wchodzą w życie natychmiast po ich opublikowaniu na stronie internetowej Serwisu.
  • Wszelkie spory między Stronami wynikające z Regulaminu lub z nim związane będą rozstrzygane przez sąd powszechny.